14 Ağustos 2012 Salı

Tuvalet Kağıdı Rulosundan Kordon Makarası Yapımı



Çocukluğumda ne çok kordon örmüştüm...
Annemin tahta iplik makaralarına çaktığı 5 tane çividen oluşan kordon makaralarımız benim de ablamın da eğlence kaynağıydı. Şimdi artık o tahta iplik makaralarından kalmadı ama bazı markaların özel olarak kordon örme makaraları satılıyor.
Yukarıdaki fotograf günümüzde evlerde bulunan malzemelerle kordon makinesi yapımına pratik bir yorum getiriyor. Eğer kızım olursa, ilerde ona tuvalet kağıdı rulosu ve dondurma çubuğundan kordon makarası mutlaka yapacağım.

Bu yaratıcı kordon makarası projesini gördüğüm blog'da konu başlığı "Tuvalet kağıdı rulosunu değerlendirmenin 26 değişik yolu" idi. 

Aşağıda beğendiğim diğer projeleri bulabilirsiniz. Daha fazlasını görmek için bu adresi ziyaret edebilirsiniz.

3 yorum:

  1. Cok yaraticiymis gercekten acaba bizlerle vu makarabib nasil calistiginida anlatabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  2. Çocukluğumda annem buzdolabının saplarına karanfil çiçek vb.şeyler örer saplarını bana yaptırırdı bitmiş tahta makaranın üzerine çivi çakılmış halde aparat tan .Ama unuttum nasıl yapıldığını.Tarifini nerede bulabilirim.

    YanıtlaSil
  3. bende yapmıştım ey gidi.bunu gorünce çok mutlu oldum.deniycem

    YanıtlaSil