3 Ağustos 2012 Cuma

Karnıbahar Kenarlı Bebek Battaniyesi

Bebek battaniyesi modellerini araştırırken aşağıdaki takıma rastladım ve çok beğendim.

Öncelikle battaniyenin iç kısmı örmesi kolay sayılabilecek bir model. Verev haroşeden bir kare veya arzunuza göre bir dikdörtgen örüyorsunuz. Sonra kenarlara karnıbahar modeli işliyorsunuz. 
Bu iki klasik örgü biçimi aynı rengin tonları kullanılarak öyle güzel modernize edilmişki bayıldım. Bu battaniyeyi beğenen tek ben değilim anlaşılan çünkü Bu adreste görebileceğiniz gri renkli orjinal örneği bir başka blog yazarı kendi yorumunu katarak bej ve kahverengi tonlarında tekrar örmüş.



















Aşağıdaki battaniyenin kenarlarındaki renk geçişini ilk gördüğümde itiraf ediyorum batik zannettim. Ama bu adreste de göreceğiniz gibi battaniye aslında 4 ayrı ton kahverengi kullanılarak örülmüş. Bebeğin baş harfinin işlenmiş olmasıda battaniyeye ayrı bir hava katmış.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder