16 Ağustos 2012 Perşembe

Dağınık Topuz Modelleri



Kısa saçla yaşamaya alışmış biri olarak uzattığım saçlarımla başım dertte.


Kendimi bildim bileli kısa saçlıyımdır. İlkokulda bit salgınından etkilenmeyeyim diye ensemi kısacık kestirirlerdi. O yılların modası olan amerikan traşıyla gezinirdim ortalıklarda. En sevmediğim soru ise "evladım sen kimin oğlusun? " sorusu idi. Aradan otuz yıl geçince gülümseyerek hatırlıyorum ama o yıllarda bu soru beni deli ederdi :)

Şimdi kendi kızım olsa saçını kesinlikle kısa kesmem. Varsın taranması zor olsun, varsın zor kurusun ama yinede saçları uzun olsun. Küçük yaşta öğrensin saçları açıkken rüzgarlı havada yürümeyi, gözlerinin üstüne düşen perçemlerden rahatsız olmamayı ve saçlarını güzelliğini tamamlayan aksesuar gibi kullanmayı...

Yukarıdaki fotograflardaki topuzlar New York'lu bir düğün organizasyon firması düğün organizasyonu firmasının sayfasından. Firmaya buradan ulaşabilirsiniz. Bu yılın trendy topuz modelleri arasında olan bu dağınız topuzları yapmak benim gibi acemiler için hiç kolay değil. Ben dağınık topuz yaptığımda saçım başım gerçekten dağılmış olabiliyor. Ama yinede yılmak yok. Denemeye devam.









1 yorum:

  1. İlkokulda sizinle aynı kaderi paylaşmışız. Benim de saçlarımı her ay oğlan çocuğu gibi berberde tıraş ettirirlerdi. Makineyle ensemi kazırdı berber. Iyyk... Düşününce bile fena oldum.

    YanıtlaSil