2 Ekim 2012 Salı

Pinterest'teyim


Günlerdir yeni yazı yayınlamıyorum ama yinede zamanımın çoğunu bloğum için harcıyorum. Neden mi? Çünkü artık Pinterest'teyim.
 
 Sosyal medya devasa bir örümcek ağından oluşuyor ve sanal ortamda sosyalleşmek istiyorsanız kendi örümcek ağınızı oluşturmanız olmazsa olmaz bir gereklilik.

Benim gibi internette kendine yer edinmek isteyenlerin "sadece facebook hesabı veya blogger adresi açmak bana yeter" demek gibi bir lüksü yok.
 
Her yerde olmak zorundayız,
Herşeyden haberdar olmalıyız,
Herşey hakkında bilgi ve fikir sahibi olmalıyız.
Ayrıca,
Tek bir konu üzerine de uzman olmalıyız.
 
  Bu ilk basamağı atladıktan sonra uzman olduğumuz konu hakkında farklılık yaratma safhasına geçebiliriz.
 
Vee bende bu durumda kendime çizdiğim yol haritasına uygun olarak GayeKnitting adıyla Twiter, Facebook, +Google ve Pinterest hesapları açtım. Umarım beğenir ve beni takip edersiniz.
 
İşte Pin'lediğim güzel ve ilginç örgüler, saç şekilleri, makyaj tiyoları, yemek tarifleri ve daha neler neler.... Hadi bir göz atın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder