16 Ekim 2012 Salı

Fiyonk Yapımı 2

Mevsim geçişindeki hava değişikliğinden olsa gerek bu aralar pek bir halsizim. Öyle ki dün akşam sadece 2 sıra örgü örebildim. Yorgunluktan örgü örmeye bile mecalim yoktu.


Aslında yorgunluğumun bir nedeni de haftasonu iki gün boyunca Alsancakta gezmiş olmam. Bu haftasonu biraz mecburiyetten birazda İzmir'i öğrenme isteğimden sırtçantamı takıp Alsancak Sokaklarını adım adım gezdim. Birçok mağazanın yerini öğrendim, İzmir'de çin lokantası keşfettim ve en önemlisi Apple teknik servisi Egemek'in Hilton otelinin yanındaki dükkanına uğradım.
Bir süredir bağlantı sorunu yaşayan bilgisayarımı servise bıraktım. Ve bilin bakalım ne oldu. Evde, ofiste, sokakta ve komşuda internete bağlanmayan bilgisayarım, teknik serviste internete bağlandı. Bir anda dişçi koltuğuna oturduğumda diş ağrımın geçtiği çocukluk günlerim gözümün önünde canlandı. Bilgisayarımla resmen aramda organik bir bağ oluştuğunu bir kez daha hissettim :)

Neyse, bugün size farklı bir fiyonk yapma yöntemi göstermek istiyorum. Yukarıdaki fotografta yapılış aşamalarını gördüğünüz fiyonk çok amaçlı kullanılabilir. Benim size tavsiyem kolalı gibi duran bir fiyonk yapmak isterseniz gramajı ağır, tok duran bir kurdele seçmeniz olacak. Bu şekilde daha iyi sonuç alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder