5 Ekim 2012 Cuma

Tek Renk Bere


 
Sade, zarif, şık ve örülmesi kolay bir bere modeli paylaşmak istiyorum bugün.
 
Düz renk kıyafetlerinizle olduğu kadar desenli paltolarınızla da uyum sağlayacak sadelikte olan bu bere Brooklyn Tweed isimli, Amerikalı bir örgü tasarım grubu tarafından tasarlanmış.


 Berenin örneği, bu adreste 5,50 $ karşılığında satılıyor. Tasarımcısı tarafından para karşılığı satılan bir modelin nasıl örüldüğünü burdan yazmam doğru olmayacaktır diye düşünüyorum.
 
Ama tasarımda beni şaşırtan ve bana neden daha önce düşünemedim dedirten noktayı sizinle paylaşmalıyım. Bere misinalı iple örülmüş yani dikişsiz, ve ters örgü halkaları kusursuz şekilde yuvarlak.
Halbuki misinalı ip ile çorap örer gibi silindir formda örgü ördüğünüzde sıranın başı sonu olmaz. Örgünüzün sıraları aşağıdaki yay gibi üst üste çıkar.
Ben berenin örneğini satın almadım. Fotografı dikkatlice inceledikten ve bir iki denemeden sonra nasıl yapıldığını çözdüm. Çok zor değil. Sizde yapabilirsiniz.
 
Brooklyn Tweed tarafından tasarlanmış modellerden bir kaçını aşağıda görebilirsiniz. Ayrıca daha fazlası için Brooklyn Tweed'in internet sitesini de inceleyebilirsiniz. Ben özellikle model kitaplarına bayıldım. İlham verici ayrıntılarla dolu kitapları ben tek tek inceledim. Sizlere de tavsiye ederim. 
 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder