15 Kasım 2012 Perşembe

Tığişi Yuvarlak Motif Örneği

 Bu aralar elimde ördüğüm hiç bir şey yok. Akşamları hep aynı yumağı elime alıp, avuçiçi kadar bir motif örüp bırakıyorum. Ertesi gün yumağı elime aldığımda ise bir önceki gün ördüğüm parçayı beğenmeyerek söküyorum ve yeni birşeyler arayışına girişiyorum.
Bütün kasım ayı bu şekilde geçti.
 
Şikayetçi olduğumu düşünmeyin. Örgü örmek beni hep rahatlatmıştır. Bugünlerde yeni bir projeye odaklanamıyor olsamda yine de şişlerim ve yün yumaklarım beni oyalıyor.
Zaten hayat oyalanırken yaptıklarımızdan ibaret değil mi?
 
Hayatımızı idame ettirmek için mecburen çalışmak zorundayız. Çoğu zaman kendi tercihimiz olmayan işyerlerinde tesadüfen seçilmiş meslekleri yapıyoruz. Bu yüzden bence para kazanmadan yaptığımız gönüllü işler bizim kimliğimizin gösteriyor.
 
Kimliğimizi ortaya çıkarmak için sevdiğimiz hobilerimizle ilgilenmemiz gerekiyor ama hobilere sahip olabilmek için de maddi güce sahip olmak gerekiyor. Yani çok çalışıyorum kendime zaman ayıramıyorum bahanesine sığınmayın hayatta. Çalışmazsanız zaten kendinize zaman ayıramazsınız :) 
Örgü örmenin diyalektik büyüsü bu olsa gerek.
"Çalış Gaye, çalış ki akşamlarını örgü örmeye ve hayır işlerine ayırabilesin."
 
Diyalektik demişken, hayatın her inişinin aslında bir çıkışın başlangıcı olduğunu gösterdiği için yuvarlak motifler örmeyi severim.
 
Üstten ikinci yuvarlak motifinin şemasını internette çok aradım.
Umarım tığ işi tam yuvarlak motif oluşturmak için işinize yarar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder