8 Ocak 2012 Pazar

Tunus İşi 2

Merhaba,

Yayınlamak istediğim öyle çok model var ki nereden başlasam diye günlerdir kara kara düşünüyorum.

Önümüzdeki günlerde 'Örgü Öğreniyorum' etiketli videolarımı sırayla yayınlayacağım çünkü bence bu bölüm blogumun olmazsa olmaz bir parçasını oluşturuyor.

Uzmanlık gerektiren zor tekniklere yer vereceğim videoları şimdilik erteliyorum. Onun yerine klasik bildiğimiz örgü modellerinin dışında, hem şık hemde kolay örülebilecek modern modelleri öncelikli olarak sizlerle paylaşmayı planlıyorum. Hatta balıksırtı ve böğürtlen modellerinin videoları şimdiden hazır bile :)

Tunus işi ile başladığımıza göre devamını getirmekte fayda var. Bugün size aynı teknikle örülen başka bir modeli göstermek istiyorum.

Videoda uygulamasını gösterdiğim modelin şemasını aşağıda görebilirsiniz. 



Kolay gelsin...

Gaye


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder