5 Ocak 2012 Perşembe

Merhaba

Merhaba,

Çok uzun zamandır kendime ait örgü blogu oluşturmak istiyordum. Nasıl blog yazılır konulu blogları aylarca takip ettikten sonra gördümki biryerden başlamadan bu işi öğrenemeyeceğim.

Vee artık hayalini kurduğum kendi özgün blogumu yazmayabaşlamanın sırası geldi diye düşünüyorum.
Örgü örmeyi seviyorsanız ama yıllar önce ördüğünüz modelleri nasıl yaptığınızı hatırlamıyorsanız size yardımcı olmak için 'Örgü Modelleri' videolarına yer vereceğim blogumda. Hiç örgü bilmiyorsanız 'Kolay ve Trendi' etiketli videolar tam size göre. Baştan sona kolay bir projeyi nasıl tamamlayacağınızı bu bölümden takip edebilirsiniz. Bunların dışında daha bir çok yararlı bilgiyi bulacağınız blogumu umarım beğenirsiniz.

Kolay gelsin...

Gaye

3 yorum:

  1. Sizi merakla bekliyorum,hayırlı olsun bloğunuz.

    YanıtlaSil
  2. Gaye hanım sizden rica etsem sitemiz de de bu güzellikleri paylaşabilirmisiniz,inanın çok mutlu olurum.Bu kadar emek ve göz nuru dilerim örmeyi seven bayanlarımıza ulaşır.

    Sizi görmeden çok sevdim zira paylaşmayı seviyorsunuz.Allah razı olsun.

    Şayet sitemizde de yayınlamak isterseniz size link veriyorum.

    http://www.duahazinesi.com/orguler-b66.0/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptığım işleri paylaşmayı seviyorum. Şimdiye kadar komşularım veya arkadaşlarımla paylaştığım el işlerimi blogum ve youtube kanalım sayesinde daha büyük kitlelere ulaştırabiliyorum.
      İltifatlarınız beni çok mutlu etti. Gönülden teşekkür ederim.

      Sil