7 Nisan 2013 Pazar

Portakal Dilimi Örgü Modeli




Merhaba, yeni videolarımla yine yayındayım.

Birkaç aydır blogumda yeni yazı yayınlayamadım çünkü işe gidip gelmek dışındaki tüm zamanımı sağlık sorunlarım nedeniyle evde dinlenerek geçiriyordum. Geçen 3 ay boyunca evde bilgisayarımı hiç açmadığım günler bile oldu ama örgü örmeden geçirdiğim tek bir günüm bile olmadı. Sonuçta bu süre zarfında sizlerle paylaşacağım iki yastık kılıfı, bir yelek ve birde sıcak su torbası kılıfı tasarlamış oldum.  Bu arada sizlerden yeni videolar yayınlamam konusunda teşvik edici çok güzel mesajlar da aldım. Videolarımın bu kadar ilgi görmesi karşısında çekim kalitemi yükseltmem gerektiğine karar verdim ve kendime yeni bir kamera aldım. Bugünden itibaren yayınlayacağım videolarım yeni kameramla çekilmiş olacak ve hd kalitesinde yayınlanacaklar. Ve artık her hafta yeni bir videom yayında olacak.

Örgü örmek stresi azaltır, insanı dinlendirir ve evimizi güzelleştirir.

Portakal dilimi örgü modelinin misinalı şiş ile nasıl örüldüğünü anlattığım videomu yukarıdan izleyebilirsiniz. Misinalı şiş kullanarak ben sıcak su torbama kılıf ördüm ama aynı teknik kullanılarak bere, yastık kılıfı hatta ve hatta kazak bile örebilirsiniz. Keyifli seyirler. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder