4 Ocak 2013 Cuma

Dolap, Ev ve Ofis Düzenleme Sanatı

Bazı insanlar dağınık ortamda yaşamayı severler ama yine de aradıklarını elleriyle koymuş gibi bulurlar. Bazı insanlar ise derli toplu olmak adına eşyalarının yerlerinin bir milim bile oynamasından rahatsız olur, herşeyin olması gereken yerde olmasını isterler. (Artık o yer neresi ise, eşyalar asker gibi yerinden kıpırdamadan o noktada dururlar.)
Amerikalılar bizden farklı olarak, tertipli düzenli olmanın kişinin daha verimli ve üretken olması için gerekli olduğunu düşünüyorlar. Yani evimiz ve ofisimiz kesinlikle ne dağınık olmalı
ne de dükkan vitrini gibi de olmalı.
Yukarıdaki videonun sahibi Amerikalı bayan Sertifikalı Profesyonel Düzenleyici (Certified Professional Organizer). Videoda Alejandra evinin her odasını nasıl daha kullanışlı hale getirdiğini anlatıyor. "Ben ingilizce bilmiyorum, videoyu anlamam" diye düşünmeyin, çünkü tüm odaları ve dolapları görmek eminimki size bir fikir verecektir.

Ben şahsen en çok mutfak dolaplarının içinin düzenlemesini beğendim. Kiler dolabına bakıp bakıp ahh keşke benimde böyle bir dolabım olsa dedim. Evimde neden yeterince dolabım yok diye hayıflandım. Ama yine de kararlıyım, videodan edindiğim yeni ipuçlarını da kullanarak 2013 yılında evimi daha düzenli hale getireceğim ve hobilerime hak ettikleri alanı yaratacağım.

Umarım video sizinde hoşunuza gider.
Alejandra'nın diğer çalışmalarını incelemek için tıklayın.

1 yorum:

  1. gerçekten mükemmel çok hoşuma gitti bu video teşekkürler

    YanıtlaSil